من در این قسمت قصد دارم علامت های شیطان پرستی را به شما معرفی کنم تا در هر کجا که با آن ها مواجه شدید هدف پلید آن ها را شناسایی کنید.

عدد 666 یکی معروف ترین علامت های شیطان پرتی است و اینکه چرا این علامت شیطان پرستی است 2 عقیده وجود دار: 1-حضرت آدم و حوا بعد از 666 رو از بهشت رانده شده است. 2-و دیگری هم اینکه در سال 2006/6/6 شیطان پرستان به جشن و پاکوبی و خوشگذارانی پرداختند و این علام مشهور شد.وتوجه کنید که هر گاه با اف اف اف روبه رو شدید بفهمید که این همان 666 است چون اف ششمین حرف در انگلیسی می باشد

 یکی از دلیایل انتخاب عدد 666 را به عنوان شیطان پرستی را خودم کشف کردم اما بعد از کشفم آن را در وبلاگ های دیگر دیدم یعنی قبل از من کشف کرده بودند.

باتوجه به عکس زیر می توانید به راز مخوف آن پی ببرید.



دومین علامت صلیب وارونه می باشد که اکثر پیروان بلک متال از این علام استفاده می کنند و هدف این علام مسخره کردن مسیحیت است.و این پیام را می دهد که عقیده ی شیطان پرستان کاملا برعکس مسیحیت است.

                                                                              بقیه در ادامه ی مطلب

سویمین علامت گونیا پرگرار می باشد که در نزد فراماسون ها (بعدا در مورد آن بحث می کنیم) خیلی مقدس است و در وسط آن حرف جی وجود دارد(گوآت) که به معنی بز است.منظور این علامت یکی شدن دنیای مادی و دنیای معنوی است .(مثلث رو به بالا دنیای معنوی و مثل رو به پایین دنیای مادی است)ا

 

 

 چهارمین علامت ستاره پنج پر می باشد و مانند گونیا پرگار یکی شدن دنیای مادی و معنوی را نشان

 می دهد شیان پرستان با این علامت نشان می دهند که آن دنیا و این دنیایی وجود ندارد و هر دو یکی هستند و خود انسان تعیین می کند که در کجا زندگی کند مثلث روبه بالا دنیای معنوی و مثلث رو به پایین نشان دهنده ی دنیای مادی است

 

 

پنجمین علامت آنخ می باشد. این علامت نشانه ی زن است و شیطان پرستان این علامت را از مصر

 باستان برداشته اند. همه ی شیطان پرستان عقیده دارند که فرزند زنی به نام بیوه هستند و بیوه هم همسر شیطان است و مصریان نیز خود را زن بیوه می شناسند و با این تفاوت که بیوه همسر فرعون بزرگ بوده است. همچنین این علامت مفهوم شهوت رانی را در خود جای داده است.

 

 

ششمین علامت چشم لوسیفر است این علامت مفهوم کامیاری روشن بینی و خرد بینی شیطان را می گوید . چشمی که همه جا را می بیند و برای کسانی که زیر سلطه اش نیستند اشک می ریزد . شیطان پرستان از این علامت در مراسم سوگواری نیز کاربرد دارد . لوسیفر یکی از همکاران شیطان است که دکتر لاوی در باره آن یک کتابی نوشته است که بعدا آن را با هم بررسی می کنیم.

 

 

هفتمین علامت که مهمترین علامت شیطان پرستی است چشم جهان بین نام دارد . شیطان پرستان این چشم را چشم دجال می دانند دلیل اینکه این علامت مهم ترین علامت شیطان پرستی این است که همه ی گروه ها (چه راستی و چه چپی) به این علامت اعتقاد دارند و در مراسمات خود استفاده می کنند . شیطان پرستان عقیده دارند چشمی که در بالای حرم قرار دارد چشم ابلیس است و همه جا را می بیند.

 

 

هشتمین علامت صلیب شکسته که پیام مسخره شدن مسیح را به ما می رساند و در بین آلببوم ها و خواننده های راک شیطان پرست بسیار رایج است. هیتلر نیز از این علامت استفاده کرد اما نه به عنوان علامت شیطان پرستی . بعدا شیطان پرستان از صلیب شکسته استفاده کردند تا نشان دهند آن ها هم مانند هیتلر  بسیار وحشی خطرناک و خون ریز هستند.

 

 

 

نهمین علامت هرج و مرج است . این نماد برای از بین بردن تمام قوانین و دلالت بر این دارد هر چه تخریب کننده است تو انجام بده. و این علامت بین پیروان هوی متال بسیار رایج است.

 


 

 دهمین علامت ضد عدالت است که به صورت تبر بر عکس می باشد. تبر رو به بالا در دوره روم باستان به عنوان علام عدال استفاده می شد ولی شیطان پرستان با وارونه کردن آن مفوم آن را منفی کردند. این علامت در ورودی دسکو های شیطان پرستی دیده می شود.

 

 

یازدهمین علامت پنتاگرام یا ستاره پنج پر و معکوس نام دارد . شیطان پرستان از این علامت در مکان های اسرار آمیز و معابد خود استفاده میکنند و معمولا برای اظهار روح به کار می رود و در ملک سلیمان هم نشان داده شده است و لاوی ها هم از این علامت استفاده می کنند



دوازدهمین علامت که ابلیسک است قصه ی پیچیده ای دارد و حدود چهارهزار سال قدمت دارد. به گفته ی مصریان تاج و تخت پادشاهی به اوسیروس رسید . سبتدیگر پسر خدای خورشید برای حسادت اوسیروس را به قتل رساند و به 14 تکه تقسیم کرد و هر کدام را به وسیله ی سحر و جادو در مکان های مختلف دنیا پخش کرد .سیروس همسر اوسیروس که خواهر وی هم بود تصمیم به پیدا کردن قسمت های بدن اوسیروس کرد او 13 قسمت از بدن اوسیروس را پیدا کرد به جز با عرض پوزش آلت تناسلی . پس از مدتی سیروس بار دار شد و می گویند شیطان او را باردار کرد و از اوسیروس پسرل قوی هیکل به دنیا آمد و در همان کودکی قسم به پیدا کردن آلت تناسلی پدرش کرد .همچنین به گفته ی شیطان پرستان آلت تناسلی اوسیروس پس از ظهور حضرت عیسی و مهدی(عج) توسط پسر اوسیروس که هم اکنون زنده است پیدا خواهد شد و اوسیروس پسر خدای خورشید دوباره زنده خواهد شد و خورشید را تیره م تار خواهد کرد و اوسیروس و پسرش فرمانده یکی از ارتش های دجال خواهند بود. شیطان پرستان معتقد اند آلت تناسلی اوسیروس در زیر یکی از این ابلیسک ها قرار دارد . و باید بگویم در گذشته جایی که مسلمانان در مکه به خانه ی شیطان سنگ می زدند همان ابلیسک است اما هم اکنون به دستور بزرگان آل سعود و واهابی توسط نورمن فاستر (لرد فاستر تمس بنک) فراماسون معروف انگلیسی تبدیل به دیوار گشته است.

این هم آتش زدن ابلیسک در تهران در روز جهانی قدس


سیزدهمین علامت عدد 11 است. این علامت از معبد سلیمان گرفته شده است.فراماسون ها و یهودی ها معتقد اند که معبد سلیان دارای 2 ستون به نام های بوآز و جاچین است که آن را به عدد 11 تشبیه کرده اند.همچنین مضارب 11 از جمله 33 در فراماسونری بسیار کاربرد دارند.